Barokní podvečery » Vstupenky » eVstupenka

eVstupenka

eVstupenka

Barokní podvečery nyní nabízejí nový způsob nákupu prodeje. Vstupenky nyní můžete rezervovat a platit online přes internet. Chceme tak našim návštěvníkům vynahradit omezené množství předprodejních dnů naší pokladny.

Stačí jen při rezervaci vstupenek na jakékoliv představení zvolit způsob doručení eVstupenka a platby Platební kartou online.

Platba platební kartou online probíhá na platební bráně v certifikovaném platebním systému GP webpay. Podrobné informace o platebním systému GP webpay získáte na stránce poskytovatele Global Payments Europe. Tato brána umožňuje přijímat bankovní karty VISA, VISA Electron, MasterCard a Maestro při online transakcích. Využívá se standardu zvaném 3-D Secure pro jedinečnou identifikaci všech stran zapojených do transakce. Hlavní výhodou platební brány je naprostá bezpečnost Vašich plateb.


Jak platit vybrané vstupenky prostřednictvím platební karty online

Po výběru vstupenek budete vyzváni k úhradě vstupenek prostřednictvím tlačítka ZAPLATIT. Po kliknutí na toto tlačítko Vás rezervační systém přesměruje do platebního systému GP webpay, kde budete vyzváni k zadání údajů o Vaší kartě, kterou budete vstupenky hradit (číslo a platnost karty, kontrolní kód – CVC 2, CVV2). Na této obrazovce uvidíte jméno obchodníka, kterému hradíte částku a přidělené jedinečné číslo objednávky v platebním systému. Pokud využíváte zabezpečenou kartu v 3-D Security System, budete na následující stránce vyzváni k zadání hesla pro autorizaci platby po internetu.

Pokud bude platba kartou v systému GP webpay úspěšná, budete automaticky přesměrováni zpět na rezervační portál, Vaší objednávce bude přiděleno nové identifikační číslo a budete informováni o kladném výsledku. Následně budete mít možnost si vytisknout si svou eVstupenku.

GP webpay

Pokud bude úhrada vstupenek neúspěšná, budete také automaticky přesměrováni zpět do rezervačního portálu, kde se zobrazí výsledek platby. Vámi vybrané vstupenky budou uvolněny z  nákupního košíku zpět do prodeje.

K neúspěšnému dokončení platby může dojít z následujících důvodů:

  • omylem vyplněny špatné údaje o platební kartě
  • v době platby nebyla na účtu zákazníka dostatečná hotovost k provedení platby
  • platební karta nemá povolené použití pro transakce na internetu (budete-li ji chtít použít, obraťte se přímo na vydavatele karty – Vaši banku)
  • technický problém nebo jiný problém s kartou – expirace, překročen limit, technický problém v autorizačním centru apod.

Aktuální stav objednávky lze zjistit v odkazu Mé rezervace po Vašem přihlášení.